czwartek, 17 kwietnia 2014

zawieszenie

Bardzo was przepraszam, ale nie idzie mi to opowiadanie. Źle to wszystko zaczęłam i nie do końca idzie mi realizowanie pomysłu. Naprawdę bardzo was przepraszam, a przede wszystkim osobę, która zrobiła dla mnie zwiastun i ta która zrobiła dla mnie szablon. Ale mam nadzieję, że się nie zmarnuje - jak ktoś chce to może użyć tego szablonu do swojego bloga. Jako iż jest to zamówienie to potrzebna jest zgoda moja, a ja się zgadzam, możecie brać :)
Bardzo was przepraszam, ale blog zostaje zawieszony, mam nadzieję, że mi to wybaczycie :)

3 komentarze:

  1. Jejku nie! Tak bardzo kocham tego bloga!!
    świetnie je zaczęłaś i widać w tym twój
    zajebisty pomysł!
    proszę Cie nie zawieszaj... <3
    Albo przynajmniej obiecaj że wrócisz
    daj jakąś nadzieje :*
    BARDZO BARDZO mi przykro byłam,
    jestem i będę twoją stałą czytelniczką.
    Wiec nie rób mi tego i pisz dalej.
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz nas poinformować czy zmieniłaś zdanie czy nie :*

      Usuń
  2. Według mnie bardzo dobrze zaczęłas tego bloga, ale to Ty masz się czuć dobrze w pisaniu. Oczywiście dopisuje się do komentarza wyżej, bo zgadzam się całkowicie. Ale mimo wszystko, nie szkoda Ci czasu Twojego i osób, które również włożyły trochę swojego czasu na tego bloga(szablon, zwiastun)? Przecież jeżeli uważasz, że źle zaczęłas pisać i teraz ci to nie idzie to nie można spróbować od początku?

    OdpowiedzUsuń